De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf en heeft direct contact met de klanten. Ook binnen het bedrijf zal een chauffeur goed moeten kunnen communiceren met leidinggevenden en collega's.

 

Doelgroep:

De doelgroep bestaat uit al in de bedrijfstak werkende vrachtwagenchauffeurs. Voor het volgen van deze cursus zijn geen verdere toelatingseisen gesteld.

 

Doel:

Het doel van deze training is het trainen/bijscholen van de in de sector transport en logistiek werkzame chauffeurs.Zij leren in bepaalde situaties vanuit een juiste beroepshouding te handelen ten opzichte van collega's, leidinggevenden en klanten.

 

Inhoud:

• Het op de juiste wijze omgaan met mensen binnen en buiten het bedrijf aan de orde
• Representativiteit/beroepshouding
• Klantbenadering/commercieel gedrag/informatie functie
• Omgaan met stress situaties
• Klachtenafhandeling
• Correcte manier van mondelinge en schriftelijk communicatie

 

Cursusduur:

1 dag (7 uur)

 

Resultaat:

Cursist ontvangt na deelname een certificaat.

 

Groepsgrootte:

8-10 personen.

 

Cursuslocatie:
Er is een speciaal in-company traject beschikbaar dat op elke gewenste plaats in Nederland uitvoerbaar is, anders op locatie bij A1 Automotive.

 

 

 

Klantgerichte communicatie

Voordelen

Nascholing Code 95

Telt mee voor 7 punten

Zeer ervaren docenten

Gecertificeerde opleidingen

Subsidies mogelijk

Opleidingen in heel Nederland

 

Betaling

Op basis van volumeafspraken is tariefaanpassing mogelijk.

Alle prijzen zijn incl. aan- en afmeldkosten CCV, lunch,                 maar excl. BTW.